Klachtenprocedure

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@garagedeurwereld.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Garagedeurwereld
T.a.v. klantenservice
Westgaag 10
3155DE Maasland

Vermeld in beide gevallen ook uw ordernummer.

Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail of post op de hoogte over de status van uw klacht en zal u een inhoudelijke reactie ontvangen op de ingediende klacht.

Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. U kunt dit geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel op www.degeschillencommissie.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.